poniedziałek, 20 marca 2017

Droga do perfekcji - czyli jak zaczęłam przygodę z makijażem

Hej ✋
Chciałabym się pochwalić moimi starymi pracami, bo być może zmotywują Was do działania.
Dlaczego? Bo każdy zaczyna od zera, dlatego bez wstydu przedstawiam Wam moją drogę do perfekcji, która jest ciągle w trakcie realizacji 😄💎

Jak to się stało, że zainteresował mnie temat makijażu i wizażu?
Zaczęło się od malowania koleżanek, na których ćwiczyłam różne techniki zaczerpnięte z gazet, książek, blogów, portali społecznościowych itp.
Początkowo traktowałam to jako zabawę w fotografa - makijaż był tylko pośrednim działaniem, by uzyskać zdjęcia wzorowane na tych profesjonalnych w studio. Za tło robiło czasem stare prześcieradło, bywało, że firanka, dywan, koc, a nawet ręcznik. Wszystko zależało od kolorystyki, a ewentualne niedoskonałości tła, czy pierwszego planu próbowałam wyeliminować w podstawowych programach do obróbki zdjęć. Z biegiem czasu stwierdziłam, że największą frajdę sprawia mi robienie makijażu - najbardziej perfekcyjnego jaki tylko potrafię i wydobywanie naturalnego piękna z młodych kobiet, które jeszcze w siebie nie wierzą, bądź chcą zobaczyć jak mogą wyglądać inaczej.
Myślę, że nie ma większej motywacji do działania, niż chęć niesienia pomocy w kwestii budowy wizerunku, zwiększenia odwagi i wiary w siebie oraz wywołanie uśmiechu na twarzy pięknych dziewczyn i kobiet 👱💄💃

A oto kilka moich prac, które pomogły mi uwierzyć w siebie oraz odnaleźć prawdziwą pasję w działaniu:

Modelka: Zuzanna Nogły
Pani Jesień 💋
Zdjęcie jest dość stare, bo aż z 2014r., ale od tego dnia postanowiłam działać w kierunku wizażu oraz rozwijać się na pełnych obrotach 👑



Kolejne zdjęcie jest z roku 2015.
Modelka: Julita Matuszak
Subtelnie, delikatnie - naturalnie! ❤
Makijaż podkreślających naturalne piękno - bez zbędnych ozdobników. Śliczna modelka - więc kolorowy, mocny makijaż tylko przyćmiłby delikatną urodę.


Następny kolaż jest również z roku 2015 - z tej samej sesji co wyżej 👀
Modelka: Dorota Grzegoszczyk 
Również delikatnie, naturalne - na życzenie 👌


Tutaj zaczyna się rok 2016
Troszkę większe doświadczenie, większa wiedza oraz świadomość, a także kilkukrotnie większa motywacja 💃

Modelka: Kasia Niezgoda (tak, ja sama 😛)
Brwi wyglądają tu troszkę dziwnie, bo aparat nie uchwycił zbyt dobrze kolorów cieni na powiekach, więc musiałam to "podrasować" w programie, który dając mi odpowiadające rzeczywistości kolory cieni - zniszczył efekt ładnie pomalowanych i wyregulowanych brwi 😢
Czas zmienić aparat na lepszy 😂📷


Następnie zdjęcie z okresu wakacji 2016r.
Modelka: Klaudia Kwapisz 💄
Makijaż na wzór modnego w tamtym czasie NUDE. Brwi były już zrobione, więc mi przypadła cała reszta 😃
Niestety nie widać, jak pięknie błyszczą się cienie na powiekach, ale cóż - znów nawalił aparat 😑


Tu była znów podwójna sesja - dwie piękne dziewczyny tego samego dnia 👡
Modelka: Sandra Siedlecka 👑


Modelka: Natalia Trznadel 💮


Tu zaczyna się rok 2017 👊
Znowu ja, w lekko rockowym wydaniu 🎸🎤


Ja po raz kolejny - bo jednak swoją twarz maluje się najczęściej 💄💎


STUDNIÓWKA 2017!
Modelka: Zuzanna Nogły
💋
To naprawdę spora dawka zaufania w tak ważnym dniu.
Mam nadzieję, że naprawdę była zadowolona z makijażu - ja osobiście nie mam się do czego przyczepić, bo miało być delikatnie, ale "księżniczkowo" 👠💎👑
Wyszło pięknie 💞

Teraz coś przełomowego - przynajmniej dla mnie - makijaż u młodej kobiety, która na co dzień w ogóle się nie maluje 👀
Modelka: Katarzyna Dunst
W rzeczywistości efekt był nieco inny, delikatniejszy, a zarazem wyraźniejszy, ale wiadomo - aparat i sztuczne światło robią swoje 😉


I na koniec (ze starych prac) znów moja własna "facjata" 😛
To był i makijaż i sesja "na szybko", ale moim zdaniem takie są najlepsze. Mniej się myśli nad każdym ruchem, a więc efekt jest stworzony głównie przez instynkt i wyczucie 💋
Mnie się podoba 😃



Na zakończenie chciałabym oświadczyć, że to nie wszystko, czym mogę się pochwalić. Kolejne zdjęcia z prawdziwych sesji fotograficznych już wkrótce.
Zapraszam do obserwowania mojego bloga i komentowania dodanych wpisów 👊

Miłego popołudnia!
Paa 💋

1 komentarz:

  1. Piękne makijaże. Podoba mi się też ta sukienka w kratkę. Skąd? Gdybyś szukała do niej butów to koniecznie zajrzyj na https://butymodne.pl/klapki-meskie-c19913.html. To sklep internetowy z butami. Znajdziesz tam obuwie damskie, męskie i dzieciece w bardzo dobrych cenach.

    OdpowiedzUsuń